Tuesday, November 2, 2010

Hemmm *sigh...

Salam untuk semua…semoga semuanya dalam keadaan baik dan berada dibawah naungan rahmat Allah.
Apa nk tulis untuk entri ni????hemm…kali ni aku tak da benda nk ckp…tp nk tulis je..hehe..Cuma aku ada sikit rasa tak puas ati la  dgn sesetengah pihak ni..tak yah la eh mention sapa yang terlibat..tp aku just cter la pe benda yang membuatkan aku tak puas hati kat sini…banyak kali kot…tp aku masih sabor kot setakat ni..hemm x tahu la nk cter mula dari mana..

Aku bukan apa..rase terkilan sikit la bila pihak-pihak yang berkenaan ni wat cm ni…hemmm ada yg satu pihak cm nak menggabaikan tugas dia..ada setengah pihak lagi cm wat tak tahu je ibarat tak de pape yg terjadi (same je kot maksudnya)….aku rasa lau nk di ikutkan semua nya dah besar panjang kan…

so tuhan kurniakan akal untuk fikir..jangan kecewakan hati orang lain kalau kita tak nk hati ni dikecewakan satu hari kelak..haaa kadang-kadang rase geram juga..tp nk wat camne..tak tahu la ape perasaan pihak-pihak tersebut bila wat cm ni…mungkin mereka-mereka yang berkenaan ni jugak rasa berpuas hati dengan tindakan mereka....

Cuma doa aku semoga tuhan beri hidayah kat diri-diri pihak yang berkenaan..jangan salah kan orang lain jika ada perkara-perkara yang tidak djangka akan berlaku..haaa so fikir-fikir kan…sebagai sudara sesama Islam..aku tak putus-putus titipkan doa agar kita semua berada dalam lindungan rahmatNYA..aminnn...





*Selagi matahari tidak terbit dari barat...selagi diri boleh bernafas...selagi pintu taubat masih terbuka..sama-sama   kita (termasuk aku sendiri) muhasabah diri dan memohon keampunan...renungkan....

2 comments: